Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billed redigering
Fra : Mich@el

Dato : 16-04-02 17:39

Hejsa.

Jeg har brug for et program der kan klippe et billedafsnit ud af et
digitalbillede.

Findes der nogle gratis programmer på internettet til dette formål.

Mvh.
Michael

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 16-04-02 17:59

PaintShop Pro, der kan bruges i en 30 dages prøveperiode. www.jasc.com
simpelhen et fantastisk program.

Fra : Gjøl

Dato : 16-04-02 18:00

Ja på www.hp-hjemme.dk eller noget i den stil

Fra : emj

Dato : 16-04-02 18:39

Mich@el skrev i <3CBC53AA.D613E24F@post5.tele.dk>:

>Jeg har brug for et program der kan klippe et billedafsnit ud af et
>digitalbillede.

Prøv Jasc AfterShot i 30 dage
http://www.jasc.com/products/aftershot/

Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-04-02 18:47

On Tue, 16 Apr 2002 18:39:06 +0200,
Mich@el <mick@post5.tele.dk> wrote:
> Hejsa.
>
> Jeg har brug for et program der kan klippe et billedafsnit ud af et
> digitalbillede.
>
> Findes der nogle gratis programmer på internettet til dette formål.

Ja. Gimp. http://www.gimp.org - Kan stort set alt det Photoshop
kan, og så lidt til. Til gengæld er det helt gratis.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Mich@el

Dato : 16-04-02 19:17

Hejsa.

"Mich@el" wrote:

> Jeg har brug for et program der kan klippe et billedafsnit ud af et
> digitalbillede.
>
> Findes der nogle gratis programmer på internettet til dette formål.

Tak for de mange og ikke mindst hurtige svar.

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

"Nemo me impune lacessit"
Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Virago MC Club Danmark # 1101

"Loud pipes saves lives"

Der tages forbehol for tasdefegl
Al makt tel di orblinne

Fra : Thomas Christensen

Dato : 18-04-02 08:15

"Mich@el" <mick@post5.tele.dk> wrote in message
> Hejsa.
> Jeg har brug for et program der kan klippe et billedafsnit ud af et
> digitalbillede.
> Findes der nogle gratis programmer på internettet til dette formål.

Prøv Irfanview - det er gratis, effektivt, enkelt at bruge.
http://www.irfanview.com/

Thomas