dos spil der køre for hurtigt
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-02 17:18

hvordan er det nu man får maskinen til at køre langsomere ??

Fra : Herold³

Dato : 16-04-02 17:32

> hvordan er det nu man får maskinen til at køre langsomere ??

Blandt andet med moslo.com programmet. Søg på Google.

Fra : Cag

Dato : 17-04-02 15:21

"Herold³" <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> wrote in message

| Blandt andet med moslo.com programmet. Søg på Google.

Så vidt jeg har erfaret kan dette prg. (og andre lignende) kun køre på en Intel _ikke_ AMD

Der er dog ét prg, jeg har set som kan køre på AMD, det fås i 2 udgaver freeware og shareware (svjh)
kan dog ikke huske navnet

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 18-04-02 17:20

On Wed, 17 Apr 2002 16:20:32 +0200, "Cag" <carsten@groth-esk.dk>
wrote:

> Så vidt jeg har erfaret kan dette prg. (og andre lignende) kun køre på en Intel _ikke_ AMD

MoSlo.com virker fint på min AMD XP1600+.

- Thomas