Vejene i Tjekkiet
Fra : Troels Lund

Dato : 16-04-02 16:32

Hej,

Jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaring med motorcykelferie i
Tjekkiet. Hvorledes er vejenes standard (er der fyldt med huller i
vejbelægningen, eller er det kun på de mindre veje man har den slags
problemer?). Desuden, hvor meget koster vejafgiften for en motorcykel i
ungefähr 15 dage? Hvor meget skal man sådan ca. regne med at betale for 2
personer i et pensionat på landet?

Mvh

Troels Lund

Fra : Wheeler

Dato : 16-04-02 19:08

Jeg var på mc i både 93, 98 og 2000 vejene er mindst lige så fine som
herhjemme...og lidt trafik!

Mht. til Tjekkiet kan jeg anbefale området Spindlemul (det nordvestlige
bjergområde) Zimmerfrei ca 20 DM per næse/døgn - men det kan gøres
billigere....

Tjekisk luksøshotel ligger på ca 75 DM

Afgift - på mc tar man da hovedvejen

Go tur - Tjekkiet er et fantastisk rart land - og der er trods alt lidt
mnulighed for bjergkøsel i det område jeg anførte!

Fra : Troels Lund

Dato : 16-04-02 20:03

Kanon, tak skal du ha!