Webspeed K2
Fra : Rasmus Storm

Dato : 02-02-01 20:02

Er der nogen der har efaringer med tele DK's webspeed K2 opkobling på
mac? Kan det køre på en iMac? Tele DK nægter at supportere andet end
windows, men hvis det er lige så enkelt som at installere et
DSL-kabelmodem så er der jo ingen problemer. Men jeg kan ikke se mig ud
af om der skal bruges driver til det!!?

Rasmus

Fra : Michael Pedersen

Dato : 02-02-01 21:29

Rasmus Storm <rasmus@mac.com> wrote:

> [...]
> windows, men hvis det er lige så enkelt som at installere et
> DSL-kabelmodem så er der jo ingen problemer. Men jeg kan ikke se mig ud

Jeg har haft tele DK's webspeed K2 opkobling på en mac G3 B/W i snart 2
måneder nu, og jeg må sige, at det virker upåklageligt. Det eneste man
behøver er et ethernetstik, og derfor kan alle nye 'maccer' tilsluttes.

Michael

Fra : Palle B. Nielsen

Dato : 02-02-01 22:23

Hej,
Sagt på en anden måde. Jo det kan godt lade sig gøre at benytte Macintosh
computere med WebSpeed K2 fra TDC Kabel TV A/S, dog ikke supporteret af
selvsamme.

PowerPalle

<< Denne meddelelse er sendt fra mig som privat person >>
<< og er ikke en udtalelse fra TDC Kabel TV A/S >>

Fra : Palle B. Nielsen

Dato : 02-02-01 22:22

Hej Rasmus.

Har din Macintosh computer indbygget et netværkskort (Ethernet), hvilket
alle nyere modeller har inkl. G3, G4, iMac, iBook, Cube med videre, så er
der ikke nogen problemer i at benytte en Macintosh med WebSpeed K2. Det
eneste er blot, at du ikke kan få support fra TDC Kabel TV A/S, men dette
bør heller ikke være nødvendigt, hvis du blot kan konfigurere dit TCP/IP
kontrolpanel.