Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bare jeg havde taget dette billede
Fra : Jan Jespersen

Dato : 16-04-02 15:17

Hej
Hvad med at starte en lille tråd om billeder man ville ønske man selv havde
taget?

Jeg kan jo starte med
http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=428927&size=lg

Fotografen har her været utrolig heldig(dygtig) med timingen, kompositionen
og teknikken. Bedre kan et action foto, efter min mening, ikke laves. Ja jeg
er jo ikke meget for at sige det, men billedet er forøvrigt taget med
digitalt SLR!

Håber I er friske, så vi kan få set en masse gode billeder.

Mvh
Jan

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 16-04-02 16:09

> Håber I er friske, så vi kan få set en masse gode billeder.

Så vil jeg være frisk... ;)
Dette billede synes jeg er et af de smukkeste og stærkeste der
nogensinde er blevet taget og publiceret.

http://mesa.nationalgeographic.com/ngm/afghangirl/index.html

Er lige det eneste eksemplar jeg lige kan finde.

Billedet af den unge afganske pige, som var på forsiden af National
Geographic i sin tid.
Jeg var så heldig at se det i stor størrelse på en udstilling på
National Museet for et års tid siden.

Pia

Fra : John

Dato : 16-04-02 17:48

Jeg læste artiklen med stor interesse da den udkom, idet billedet af den
unge afghanske pige også er en af mine favoritter. Trist at livet i
Afghanistan så hurtigt kan udslukke glød og skønhed.

--
MVH
John K Hansen