Sving og knapper
Fra : Thomas Knudsen

Dato : 02-02-01 19:52

Jeg skal lave et søjlediagram, som genereres af data fra en DB. De skal
vises med forskellig farve og have en Mouse-listener. Endnu har jeg ikke
leget med Sving, og ville høre om det er muligt på knapper at:

Ændre farver og størrelse HELT efter eget hovede?

Min plan var nemlig at danne disse interaktive søjler med n-antal knapper
sat sammen og ikke bare tegne rektangler. Der ville jeg jo få lidt besvær
med at holde kontrol med alle de koordinatersæt, som rektanglerme består af
(Mouse-listener).

Hvis det overhovedet ikke giver fornuft, må jeg udtrykke mig lidt
tydeligere. Det er til mit speciale, så jeg vil modtage al input med
kyshånd..

/Thomas Knudsen

Fra : Esben Mose Hansen

Dato : 24-02-01 14:55

Thomas Knudsen wrote:

> [...]
> leget med Sving, og ville høre om det er muligt på knapper at:
>
> Ændre farver og størrelse HELT efter eget hovede

Størrelse kan man i hvert fald få som man vil have Hvad farven angår
aner jeg det simpelthen ikke. Men du kan vel blot overstyre knappens
paint-funktion --- så kan man lave blå striber hvis det er det man synes
er sjovt... Det er også mere OO :)

mvh. Esben