Lad os bytte pornobilleder!
Fra : xpicswap@privat.dk

Dato : 16-04-02 14:46

Hejsa,

Har du lyst til at bytte pornobilleder?

JEg har ca. 2500 pornobilleder a høj kvalitet (i mange katagorier).
JEg er interesseret i at bytte med andre samlere!

Besøg min hjemmeside på http://www.xpicswap.com og læs om ideen - lad
mig derefter høre fra dig.

Mvh

The XpicSwapMan

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 16-04-02 18:35

On 16 Apr 2002 13:45:37 GMT, xpicswap@privat.dk wrote:

>Hejsa,

det er umdidelbart svært at vudere om du er OT - men seksualitet
samliv - jow det er du , det er jo en debat gruppe og jeg kan ikke se
noget i dit indlæg der lægger op til debat så...

>Har du lyst til at bytte pornobilleder?

Øhh nej .. har i tidernes morgen været med til det og dte gik såmænd
fint i et par tror jeg - til vi blev uvenner !

>JEg har ca. 2500 pornobilleder a høj kvalitet (i mange katagorier).
>JEg er interesseret i at bytte med andre samlere!

som forhændværende samler vil jeg nok anbefale dig at få hvis du ikke
har en ordentligt news reader agent eller xnews gå ind i
alt.binaries.picturs.suze - det er go kvali om du vil men hvis du
ligger og roder rundt alt grupperne så kan du fint finde gigavis af
det du gernene vil bytte med ...sæt dig ind i brugen af hunter osv
så køre dte på skider
Mv
Bo

fut dk.snak.off-topic
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : l_overgaard

Dato : 24-06-03 14:10

Hejsa.

Jeg løb lige ind i din artikkel her på siden.
Jeg er intresseret i at bytte.
Hvad tænder dig?

Skriv til: l-overgaard@ofir.dk

http://www.kandu.dk/