Jøder for fred og mod terror
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 16-04-02 11:19

må ikke vi skulle deltage i jødernes demonstration på Rådhuspladsen i
København kl. 14.00. De kalder den for DEMONSTRA-
TION FOR FRED - OG IMOD TERROR.

Jann Sjursen fra Kristeligt Folkeparti og tidligere minister
Arne Melchior er blandt talerne. Ud over de jødiske orga-
nisationer, der står bag aktionen, bakkes den op af grupper

som "Dansk Jødisk Venskab", "Immigranthjælpen",
"Ordet og Israel" og "Den Internationale Kristne Ambassade".
Signe Walsøe med flere vil synge.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Social Apathy

Dato : 16-04-02 14:46

Og hvad skulle det hjælpe ? Der er jo ikke nogen af dem der ønsker fred når
det kommer til stykket.... eller ihvertfald ikke til den pris der kræves.
For min skyld, kan de få lov til at bombe hinanden ihjel.. indtil der ikke
er nogen tilbage (både jøder og muslimer). FOlk som ikke ønsker fred..
uanset hvad det koster.. har ikke fortjent fred.

Der er ingen himmel... kun helevede. (og vi har sgu fortjent det.)

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-04-02 15:53

"Social Apathy" <murder@frenzy.cum> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Der er ingen himmel... kun helevede.
> (og vi har sgu fortjent det.)

For det første er det ikke særligt pænt at bande når der er børn
tilstede, og for det andet lyder det ikke særligt pænt når børn
bander, - og for det tredje kunne du lindre lidt på helvedes kvaler og
pinsler hvis du læse og især gjorde brug af de ganske fornuftige,
letforståelse og yderst brugbare råd i dette ling:

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Social Apathy

Dato : 16-04-02 16:44

> [...]
> pinsler hvis du læse og især gjorde brug af de ganske fornuftige,
> letforståelse og yderst brugbare råd i dette ling:

-=z=-