Rhodos - godt og skidt ?
Fra : Jakob

Dato : 16-04-02 11:16

Hej i gruppen
Nu er sommerferie bestilt og i år går turen til Rhodos, til et hotel der
hedder Athineon Apartments.

Er der nogle der kender dette hotel, hører vi gerne godt og skidt om det. Og
ellers er vi meget interesseret i at høre andres meninger og erfaringer med
Rhodos, herunder ture, gode restauranter i Rhodos by o.s.v.

På forhånd tak

Mvh
Jakob

Fra : Peter Myrup

Dato : 23-04-02 13:47

Hej Jakob

Jeg var på Rhodos for ca 3 år siden. Og af en eller anden grund kan jeg ikke
huske så mange af restauranterne, dog kan jeg huske at der lå flere gode i
den gamle bydel ( ved fæstningen). I bør også tage en tur om på østsiden af
øen, hvor der ikke er så meget vind, samt en meget lækker og lavvandet
strand. Jeg kan ikke huske navnet, men det er helt sikkert en som jeres
guide kender.
God Tur.

hilsen Peter