Min MC har fået et kærestebrev :-)
Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-04-02 11:28

Da jeg i sidste uge skulle parkere valgte jeg at smide raketten ved
siden af en anden Honda CB 500. Min er sort og den jeg parkerede ved var
grøn.
Da jeg så skulle køre igen var den grønne CB 500 væk og en seddel var
efterladt ved mit styr:

"Hej Darling
Hyggeligt med lidt kvalitets-selskab!
Jeg må trille nu da min ejer, Mille, skal på arbejde.
Håber du vil dele parkeringspads med mig en anden gang!
Brøl fra 'Den grønne CB 500'"

Hvis Mille skulle læse dette så hils "Den grønne" mange gange.
Min raket blev meget glad for brevet *S*

Søren Nielsen
news@n-crypt.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-04-02 11:32

Søren Nielsen <news@n-crypt.dk> wrote in article
<a9gubi$3db$1@sunsite.dk>...

> Da jeg så skulle køre igen var den grønne CB 500 væk og en seddel var
> efterladt ved mit styr:

*LOL*

Det eneste min MZ nogensinde har fået, er et tryk på kill switchen mens
jeg var væk...

--
Mikkel

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-04-02 11:42

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
> Det eneste min MZ nogensinde har fået, er et tryk på kill switchen
mens
> jeg var væk...

Ohh... den fik jeg sidst i søndags
Men hellere det end folk der vælter raketten eller bøjer sidespejlet
ind.
/Søren

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-04-02 16:22

> Men hellere det end folk der vælter raketten eller bøjer sidespejlet

Eller stjæler udstødningen ...

/Anders Majland - http://www.majland.org/tyveri

Fra : Søren Nielsen

Dato : 17-04-02 08:45

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message
> Eller stjæler udstødningen ...

Det lyder da mere til at være en anden mc'ist (hvordan skriver man det?)
end en blot en forbipaserende tåbe.
/Søren

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-04-02 22:38

Søren Nielsen wrote:

> [...]
> <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message
>
> Det lyder da mere til at være en anden mc'ist (hvordan skriver man det?)

Eller en forvirret knallertknægt, der tror at han kan tune øverten med
udstødningen fra en 125cc scooter :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-04-02 07:54

> Eller en forvirret knallertknægt, der tror at han kan tune øverten med
> udstødningen fra en 125cc scooter :-/

Også min formodning - selv om den nu er på 151ccm og måske snart 176ccm.
Selv med en anden knast burde det stadig holde sig under 20% merydelse og
der vil således ikke engang være problemer med toldskat (burde der nu ikke
alligevel da motornummeret ikke ændres). Denne lille operation sammen med en
anden gearing skulle gerne øge marchfarten til 110-115km/t - og gøres for
et relativt beskedent beløb...

--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150, 98', 39600km

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-04-02 18:11

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:

> Også min formodning - selv om den nu er på 151ccm ½

Nåja, sgu da =

> og måske snart 176ccm.

*lol* Det er en vis nostalgi over det, ikke?

> [...]
> operation sammen med en anden gearing skulle gerne øge marchfarten til
> 110-115km/t - og gøres for et relativt beskedent beløb...

Ja, det vil jo sikkert være en vældig komfortabel forøgelse på motorvejen.

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-02 11:47

Lækkert
Sej ting at ha gjort.. efter hende, hun virker som en sød og omtankesfuld
tøs

Mvh
Morten

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-04-02 12:33

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Sej ting at ha gjort.. efter hende [snip]

Høhø... er man i lidt løbetid eller hvad?
Jeg kan da give hende dit nummer, hvis jeg en dag skulle møde hende *G*
/Søren

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-02 12:37

> Høhø... er man i lidt løbetid eller hvad?
> Jeg kan da give hende dit nummer, hvis jeg en dag skulle møde hende *G*
hehe nej nej den går ikke jeg er sq lykkeligt forlovet
det var jo dig/din hun skrev til

Mvh
Morten

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 16-04-02 13:42

"Søren Nielsen" <news@n-crypt.dk> wrote in message
> Høhø... er man i lidt løbetid eller hvad?

burde det ikke være i køretid ?

Lasse

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-04-02 14:33

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> wrote in message
> burde det ikke være i køretid ?

Jo
Det er jo lige til at gå på baghjul af
/Søren

Fra : Armand

Dato : 16-04-02 21:55

Søren Nielsen <news@n-crypt.dk> skrev i en
> "Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> wrote in message
>
> Jo
> Det er jo lige til at gå på baghjul af

Ja! Bare "op at stå med den"!

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 16-04-02 20:42

"Søren Nielsen" <news@n-crypt.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg så skulle køre igen var den grønne CB 500 væk og en >seddel var
> efterladt ved mit styr

He he, hvor nuttet :0) Jeg var slet ikke klar over at MC'er kommunikerer på
den måde, sikke en knævren og brevvekslen der må være til træf og andre
steder med mange motorcykler :0))

Stor hilsen Anneli og Savage :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : Armand

Dato : 16-04-02 21:34

> [...]
> efterladt ved mit styr:
> "Hej Darling...................
>............... Brøl fra 'Den grønne CB 500'"

Holddakæft hvor bilister dog lever livet kedeligt!

--
Armand.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 17-04-02 08:47

> Holddakæft hvor bilister dog lever livet kedeligt!

Nej da. De får da også små søde besked en gang i mellem.
Dog ikke fra grønne CB'er, men derimod fra dejlige mennesker i grøn
uniform *G*
/Søren

Fra : Søren Lindholt

Dato : 17-04-02 19:13

"Søren Nielsen" <news@n-crypt.dk> skrev i en meddelelse > Nej da. De får da
også små søde besked en gang i mellem.
> Dog ikke fra grønne CB'er, men derimod fra dejlige mennesker i grønne

Ja, eller sedler fra nogen der parkerer dårligt "Jeg kom til at lave en bule
i din bil. Undskyld"

mvh Søren

Fra : Foo Bar

Dato : 22-04-02 00:18

> Da jeg så skulle køre igen var den grønne CB 500 væk og en seddel var
> efterladt ved mit styr:

Der er mange ukendte aspekter ved MC'ers 'forplantning'... Kom ned en dag og
fandt noget som jeg måtte ha' et billede af.
(Det er postet i dk.binaer.motor under subject "Motorcykelforplantning..?")

/claus, CBR600F2 - som måske har været 'rodet ud i noget'..?