Import af outlook mail archive filer?
Fra : Jens Niemann Olesen

Dato : 16-04-02 10:36

Hej

Hvordan importerer man arkiverede outlook filer?

Jeg har en arkivfil under windows/application data/microsoft/outlook, der
hedder outlook archive (office data file) men den er tilsyneladende i et
andet format end det som importprogrammet (cc:mail archive) kan håndtere.

Jeg har også prøvet blot at importere "fra et andet program eller anden
fil",men uden held.

Nogle gode tips?

Tak for hjælpen.

/Jens

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-04-02 16:58

"Jens Niemann Olesen" <niemann-olesen@mail.dk> wrote:

> [...]
>andet format end det som importprogrammet (cc:mail archive) kan håndtere.

Er den ikke bare i .pst-format?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Jens Niemann Olesen

Dato : 16-04-02 17:47

Jo, det er en pst fil!

/Jens

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-04-02 20:41

"Jens Niemann Olesen" <niemann-olesen@mail.dk> wrote:

>Jo, det er en pst fil!

Så tilføjer du den bare som et serviceprogram i Outlook,
det gøres et eller andet sted i menuen Funktioner.

Du må i øvrigt gerne skrive under det, du svarer på,
og klippe det væk, du ikke svarer på.

--
Allan Olesen, Lunderskov