REQ: Link til anmeldelse af forhandlere!
Fra : Eddy Folder

Dato : 16-04-02 09:46

Hej alle

Jeg mindes at der var en side derude, hvor man kunne indsende sin mening om
forhandlere og de kunne så forsvare/modtage ris og ros..

Der er sikkert en venlig sjæl derude som kan huske denne URL????

Foresten står jeg og vil gerne have en ny udstødning på min SV650S´er. Faldt
øjeblikkelig for Micron´s brutale dybde, men efter af have hørt på den i et
stykke tid er jeg blevet enig med mig selv om at den nok er lidt for
kraftig... Nogen der kan anbefale noget der har samme brutale lyd som
Micronpotten med kun larmer 3/4 af den????

-Eddy Folder

Fra : Prost

Dato : 16-04-02 11:05

www.dmcn.dk

/Rune

Fra : Eddy Folder

Dato : 16-04-02 14:24

Genialt... Mange tak...

-Eddy

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-04-02 10:06

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> writes:

> Hej alle
>
> Jeg mindes at der var en side derude, hvor man kunne indsende sin mening om
> forhandlere og de kunne så forsvare/modtage ris og ros..

http://www.dmcn.dk/

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 17-04-02 07:55

Med hensyn til udstødning, vil jeg anbefale en Akrapovic. Det skulle være
noget af det bedste og de larmer ikke overdrevet.... Du skal bare være
opmærksom på, at du ikke må vælge carbon udstødninger. Carbon'en bliver
simpelthen revet i stykker af vibrationerne.

Jacob ......der selv kører med Akrapovic....og smiler bredt hver gang den
bliver slået igang !