Billeder af kawa + luftfilter q !
Fra : Morten Juel

Dato : 15-04-02 23:02

Hejsa NG

Så fil jeg endeligt taget nogle billeder af Kawa'en hvis i lyster så ligger
de på http://StarChild.dk under min motorcykel Enjoy

Nu når i kigger anyway, hvad synes i så om luftfiltrene ?! skal man finde en
original kasse og sætte på, eller bare finde nye af samme type ??
Nogle der har for/imod ?

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
Aprilia SR50 www ** Til Salg på http://StarChild.dk **
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Morten Dybdal

Dato : 16-04-02 01:08

Morten Juel wrote:
> Hejsa NG
>
> Så fil jeg endeligt taget nogle billeder af Kawa'en hvis i lyster så ligger
> de på http://StarChild.dk under min motorcykel Enjoy

Tak. Den ser da noget... giftig ud. Desuden så er bagsvingeren bestemt
ikke original, men det ved du vel.

--
Morten Dybdal

Fra : Pwh

Dato : 16-04-02 08:32

Den ser da godt ud. Personligt ville jeg nok erstatte
den grønne farve med rødt. Men smag og behag er jo forskellig.
Jeg tror at du kan få problemer med at få den til at gå
ordentligt med de filtre. Jeg prøvede selv for et par år siden
at sætte sådan nogle på en Gpx600r. Og jeg opgav at få den
til at kører perfekt.
Der har tidligere kørt en streng om det emne.
Og hvis jeg ikke husker helt galt så frarådede 'experterne'
i Ng at monterer åbne filtre på vacuum karbs.

Mvh Jens

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-04-02 15:56

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> original kasse og sætte på, eller bare finde nye af samme type ??

Tillykke med cyklen

Men med hensyn til KN-Filtrene(?), er de så ikke noget skrammel i regnvejr
?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-02 20:13

> Tillykke med cyklen
tak tak.. sommerfuglene vokser og vokser )

> Men med hensyn til KN-Filtrene(?), er de så ikke noget skrammel i regnvejr
jow sikkert, jeg sætter nok en original kasse på hvis jeg kan finde en !

Morten **som fik forgaflerne af den idag, så nu skal de pakninger skiftes
!**

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-02 20:13

Fra : RacerNiels

Dato : 16-04-02 19:26

"Morten Juel" <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Nu når i kigger anyway, hvad synes i så om luftfiltrene ?! skal man finde
en
> original kasse og sætte på, eller bare finde nye af samme type ??
> Nogle der har for/imod ?

Find en "normal" luftfilterkasse og monter den. Der kommer en del turbulens
med clamp-on filtre og det bliver svært at justere/synkronisere
karburatorerne ordentligt. Medmindre det er K&N der bare kan vaskes er det
sikkert også en del dyrere at skifte clamp-ons end "kaffefiltre".

Niels
XS400-SS *Jama udstødning til salg*

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-02 20:12

Ok, jeg må finde en original kasse
så er det frem med søgebrillerne

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 17-04-02 08:00

Hej...

En af mine bekendte havde sådanne filtre på hans gamle Z650 og han havde
voldsomme problemer med sidevind ! Da han fik standard filterkasse på, var
problemet væk, så mit råd til dig er : original filterkasse...

Jacob www.tulstrup-mc.dk