Scott-oiler
Fra : m.grewy

Dato : 15-04-02 21:38

Hvad er normal prisen på en scott-oiler med montering ?

Michael

Fra : peterl

Dato : 16-04-02 09:37

Scottoileren koster ca. 900 kr.
Man kan selv montere den, hvis man vil spare den del af regningen. Jeg vil
tro at en mekaniker der har prøvet det før, kan gøre det på ca. en time
( -eller mindre. Det bliver jo alligevel til en time på papiret). Så må du
selv tilføje timeprisen for den lokale mekaniker...

-PeterL

Fra : james

Dato : 16-04-02 11:55

> Man kan selv montere den, hvis man vil spare den del af regningen.

....det er ikke vanskeligt at montere, men "tænke-delen" af arbejdet er
vigtig: altså: man kan montere den på mange forskellige vis, og hvad passer
bedst til denne model og min smag (mht placering af selve olie-beholderen og
trækning af olieslangen). Dvs at, dersom din påtænkte mek har monteret dem
før og I har en snak om plasseringen først...kan du ligesågodt montere den
selv. Vejledningen er god, alle dele er med og du behøver ikke være en geni.

Jeg har faktisk lige "gen-monteret" min efter 2 år, fordi jeg hoppede lidt
for let over tænke-delen selv, og har fortrudt plasseringen. Nu er det meget
mere elegant!

-james

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-04-02 15:51

"james" <airthy@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har faktisk lige "gen-monteret" min efter 2 år, fordi jeg hoppede lidt
> for let over tænke-delen selv, og har fortrudt plasseringen. Nu er det

Er det så noget der dur ?,

Har selv købt en Scott-Oiler, men er kun nået til "tænke delen"

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : m.grewy

Dato : 16-04-02 13:17

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message
> [...]
> ( -eller mindre. Det bliver jo alligevel til en time på papiret). Så må du
> selv tilføje timeprisen for den lokale mekaniker...

Ja men grunden til at jeg spørger er at ks-motor har åben hus og der kan man
få en scott-oiler inkl.montering for 1000 kr

Michael

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 16-04-02 14:27

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Hvad er normal prisen på en scott-oiler med montering ?

I næste weekend har KS motor i Vejle åbent hus-tilbud på Scott-Oiler
inkl. montering til 1000 kroner.

--
..: Kåre Nejmann :.
Yamaha XTZ750 SuperTénéré, som allerede har Scott-Oiler

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-04-02 15:47

"Kåre Nejmann" <post@kanFJERN_DETTE.dk> skrev i en meddelelse

> I næste weekend har KS motor i Vejle åbent hus-tilbud på Scott-Oiler
> inkl. montering til 1000 kroner.

Det er da billigt nok, men hvis man så ikke bryder sig om den måde den er
monteret på,så skal man jo alligevel selv igang !,
og så er den "hund" smidt ud

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Erik Munk

Dato : 16-04-02 20:35

Hej

Jeg har lige købt en i www.mcbutikken.dk i Kruså for 750 kr incl fragt.
Monteringen tog et par timer incl "tænke-delen" og den fungerer fint på
CBR600F

mvh Erik