Yamaha Jog Speedometer
Fra : -=HiTech666=-

Dato : 15-04-02 20:46

nogen som ved hvor man kan finde et speedometer som går over 60km/t ? jeg
kan ikke rigtigt finde noget/n

jeg gad vildt godt have et speedometer fra en jog evolution, det ser for
fedt ud..

på forhånd tak

Fra : Simon Thorgersen

Dato : 01-05-02 21:44

Goddag gruppe!

Jeg har købt en totalskadet yamaha jog hos en MC forhandler og havde regnet
med at sætte den i stand og sælge den igen og måske tjene lidt på det. Da
jeg så fortalte om mit projekt til en ven fortalte han mig at hvis en bil
blev erklæret totalskadet er det ikke muligt at forsikre den igen. Nu kommer
problemet så - gælder de samme for scooter??

Det er jo lidt noget skidt hvis køberen ikke har mulighed for at forsikre
min jog, for så for jeg sku svært ved at sælge den.

Men hvordan er reglerne for sådan noget??
Og kan jeg ringe til motorkontoret for at finde ud af det?
Eller et hvilket som helst forsikrings selskab??

Jeg har stelnummeret skrevet op!

mvh
Simon

Fra : Bendt Grunge

Dato : 01-05-02 22:20

"Simon Thorgersen" <thorgersen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Og kan jeg ringe til motorkontoret for at finde ud af det?
> Eller et hvilket som helst forsikrings selskab??

Jeg vil ike tro at det er noget problem, den har været skadet og den del er
overstået med den tidligere ejer, nu er der jo ingen Skat på knallerter, for
en bil skal der mange gange betales genopbygningsafgift hvis den bliver rep.
fra en totalskade. men det kan jo ikke gælde for en knallert, så nej jeg
tror ikke du får problemer, men det kan du jo få et forsikringsselskab til
at sige dig om der er .

BG.