Siemens 4010 Micro - problem!
Fra : Steffen Damkjær Hans~

Dato : 15-04-02 20:59

Hej,
jeg er den lykkelige ejer af ovenstående telefon, dog er der et træls
problem, som opstår, hver gang der er indgåede trafik.
For det første ringer håndsættet flere sekunder efter de alm. telefoner i
huset, men problemet består i, at den ringer under en samtale, hvis man ikke
lige har taget telefon fra sin trådløse. Dvs. at man er nødt til at tage
telefonen fra den trådløse telefon for at undgå en pludselig ringen fra den.
Kan det virkelig passe? Og hvordan løses problemet?

Mvh.
Steffen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-04-02 21:08

"Steffen Damkjær Hansen" <sdh@email.dk> wrote in message

> Kan det virkelig passe? Og hvordan løses problemet?

Kender ikke til problemet. Men nej, det er da ganske usmart. Har du prøvet
at ringe til Siemens og høre? Kunne være den bare skal software opgraderes.

Fra : Steffen Damkjær Hans~

Dato : 15-04-02 21:27

$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kender ikke til problemet. Men nej, det er da ganske usmart. Har du prøvet
> at ringe til Siemens og høre? Kunne være den bare skal software
opgraderes.

Det er muligt, jeg ved det ikke. Jeg har endnu ikke kontaktet Siemens, da
jeg troede at problemet kunne løse/eller at andre har det selvsamme problem.

Steffen

Fra : Jogge

Dato : 15-04-02 22:41

Den skal bare en tur forbi Siemens for at opdateres så skulle det være
fikset

Fra : Per Emborg

Dato : 16-04-02 00:15

ja min gør det samme og det er skide træææææls

--
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Steffen Damkjær Hans~

Dato : 17-04-02 18:50

Nu har jeg fået svar fra Siemens:
De skrev, at de godt kendte til problemet, og det eneste jeg behøvede var en
softwareopdatering, som kunne klares ved at få forhandleren til at sende den
til Teleservice i Odense.

Mvh.
Steffen