Hvem skød Mohammed Al-Dura? i aften kl 22:~
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 15-04-02 20:42

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-04-02 21:37

> Billederne af 12-årige Mohammed Al-
> Dura, som sammen med sin far desperat
> søger ly for palæstinensernes og de
> israelske soldaters kugler, har brændt
> sig ind på nethinden hos mange seere.
>
> Aftenens tyske dokumentarprogram sætter
> fokus på optagelserne af drabet. Var
> det en ulykke, eller var det mord?

Jeg så optakten til det igår. Det er godt nok gustent som der er
manipuleret.

Så mangler vi bare at se det tyske dokumentar program der viser at det var
de kosovo albanske terrorister, og ikke serberne, der arrancerede ligene ved
Racak som gav
startskudet til bombadamenterne af Jugoslavien.

Mvh Thomas

Fra : Arcana

Dato : 16-04-02 02:31

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ved
> Racak som gav startskudet til bombadamenterne af Jugoslavien.

Ikke Racak, men alligevel.

Der var under højden af Balkan-krigen et klip, som viste et islamisk
begravelsestog, som blev beskudt. Det lå i luften, at angriberne var
ortodokse serbere, men det viste sig siden, at det var islamister, som havde
beskudt sine egne for bagefter at kunne udnytte hændelsen med
propagandaformål.

arc@na

Fra : Inger Stounberg

Dato : 16-04-02 09:27

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> [...]

havde
> beskudt sine egne for bagefter at kunne udnytte hændelsen med

Så _hvis_ det _var_ deres egne kugler der dræbte dem melder spørgsmålet sig:
Var det derfor faderen ikke beskyttede barnet med sin egen krop? Min første
tanke da jeg så billederne var at barnet sidder mest udsat efter som faderen
på det nærmeste kryber sammen bag ham...
Hvis man skulle beskytte sit barn i en sådan situation ville man vel sidde
foran det, ikke bagved det? Så det blev presset op af muren/betoncylinderen?

Inger

Fra : Inger Stounberg

Dato : 16-04-02 09:30

"Inger Stounberg" <inger@ilddrage.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis man skulle beskytte sit barn i en sådan situation ville man vel sidde
> foran det, ikke bagved det? Så det blev presset op af

Men på den anden side beviser det måske at han ikke troede der ville komme
kugler fra den vinkel. Kun den vinkel som han er beskyttet fra via
betoncylinderen...

Fra : P.N.

Dato : 16-04-02 17:00

"Inger Stounberg" <inger@ilddrage.dk> wrote in message

> [...]
> Hvis man skulle beskytte sit barn i en sådan situation ville man vel sidde
> foran det, ikke bagved det? Så det blev presset op af

Ja faderen ofrede sin egen søn til et godt foremål, og selvfølgelig var det
muslimerne der bombede deres egne under balkankrigen, de samarbejdede med
serberne om at udrydde muslimerne, det er da klart.
Og jøderne blev ikke slået ihjel i KZ lejrene de begik selvmord. Og John F.
Kennedy blev ikke skudt han blev bortført af en ufo. osv, osv
P.N.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-04-02 17:34

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> muslimerne der bombede deres egne under balkankrigen, de samarbejdede med
> serberne om at udrydde muslimerne, det er da klart.

De gjorde det for at få sympati ikke for at udrydde sig selv.

La' nu være med at spille dum.

Thomas

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-04-02 17:35

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> La' nu være med at spille dum.

Spiller han?

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-04-02 15:52

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke Racak, men alligevel.

Jo da. Racak var stedet hvor Walker spankulerede rundt med hænderne i
lommerne og så på lig.

http://www.balkanpeace.org/rs/archive/apr01/rs135.shtml
http://news.bbc.co.uk/hi/english/world/europe/newsid_1812000/1812847.stm
http://www.counterpunch.org/germanmemo.html

> [...]
havde
> beskudt sine egne for bagefter at kunne udnytte hændelsen med

Jeg har ikke hørt om episoden, men den lyder bestemt ikke usandsynlig.
Ligesom at det er blevet alm. kendt at det var muslimerne der stod bag
mortergranaten på det muslimske markede i Sarejevo.
I starten fik serberne også skylden (i Newsweek) for at have smadret broen i
Mostar, selvom det i virkeligheden var kroaterne.

Jeg futter lige den her til dk.politik

Mvh Thomas