Shubidua cover
Fra : Troels

Dato : 15-04-02 20:30

Hej
Er der nogen der kan huske hvilket Shubidua cover hvor der står "højre om på
onsdage (eller er det lørdage???)" bag på?
og evt hvor der kan findes et billede.

/Troels

Fra : Tommy.T

Dato : 15-04-02 22:41

"Troels" skrev...
> [...]
> Er der nogen der kan huske hvilket Shubidua cover hvor der står
"højre om på
> onsdage (eller er det lørdage???)" bag på?

Hej Troels
Alle covere fra Shubberne kan ses på http://www.mfh.dk/index.htm
Hilsen Tommy

Fra : Familien Rohde

Dato : 16-04-02 16:22

"Tommy.T" <tommy.t@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Troels
> Alle covere fra Shubberne kan ses på http://www.mfh.dk/index.htm
> Hilsen Tommy

Ja det kan de - men IKKE bagsiderne. Troels, kom med lidt mere information -
for jeg husker ikke lige den tekst du nævner. Er der ikke også et billede
eller en tekst?

Mvh. Søren

Fra : Troels

Dato : 16-04-02 18:11

> Ja det kan de - men IKKE bagsiderne. Troels, kom med lidt mere
information -
> for jeg husker ikke lige den tekst du nævner. Er der ikke også et billede
> eller en tekst?

Det er et billede. Vist fra en travbane eller noget ligende.

/Troels

Fra : Finn

Dato : 18-04-02 18:33

Troels <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a9hm05$qjh$1@sunsite.dk...

Det findes på bagsiden af ShuBiDua 2. Det er den med en chokoladekiks
med påhængsmotor på forsiden.

Mvh. Finn

Fra : Troels

Dato : 20-04-02 16:15

> Det findes på bagsiden af ShuBiDua 2. Det er den med en chokoladekiks
> med påhængsmotor på forsiden.

Oki.. mange tak. Så skal jeg bare lige ha det fundet

/Troels

Fra : Per Tolbøll

Dato : 16-04-02 18:22

Troels skrev i meddelelsen ...
>Hej
>Er der nogen der kan huske hvilket Shubidua cover hvor der står "højre om

>onsdage (eller er det lørdage???)" bag på?
>og evt hvor der kan findes et billede.

Efter min hukommelse var teksten "Venstre om på onsdage" - og jeg mener at
have set den helt tilbage i 70'erne
(pladen kunne være 78'eren, men jeg er absolut ikke sikker ...)

//Per