Pokalfinalen
Fra : Inger & Steen

Dato : 15-04-02 19:28

Der mangler stadig en kamp, som afgører hvem som kommer i finalen.

Det sker først den 24 April.

Her kan man se lidt om pokalfinalen.

www.dbu/billetservice/lp-tunering.htm

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 17-04-02 23:36

Inger & Steen wrote:
> Der mangler stadig en kamp, som afgører hvem som kommer i finalen.
> Det sker først den 24 April.

Jamen jeg kan da allerede nu fortælle om udfaldet

FCK vinder over Esbjerg
Randers Freja vinder over OB
Og Randers Freja vinder i finalen over FCK!

Historien har det jo med at gentage sig....

I 1967 spillede Randers Freja i det, der hed 2. division (= 1. division)

http://www.dbu.dk/turneringer/herrer_lp_pokalmestre.htm

Øster

PS - dette er egentlig postet i den forkerte NG..... Men tråden var jo
startet .-)

Fra : Ole :-\)

Dato : 26-04-02 19:42

Niels-Jørgen Østerby skrev

> Jamen jeg kan da allerede nu fortælle om udfaldet
>
> Randers Freja vinder over OB
> Og Randers Freja vinder i finalen over FCK!

IRL vandt OB nu engang

> Historien har det jo med at gentage sig....

Jep, og de sidste tre gange OB har været i en pokalfinale har vi vundet, kan
ske vi gør det igen? Selvom jeg må sige at med den øretæver vi fik her i
Parken sidst, ligger det desværre til at københavnerne igen vinder.

Venlig hilsen

Ole