SuperTrapp lydpotte(r)
Fra : Robert

Dato : 15-04-02 19:41

Nogen der måske kender et ( godt ) sted
hvor disse kan købes?
- sikkert for meget bøvl ved direkte køb i usa.. eller ?

( http://www.supertrapp.com/MotorcycleATV/motorcycleatv_page.htm )

Mvh
Robert

Fra : Torben Andersen

Dato : 15-04-02 20:35

Götz i tyskland har dem til rimelige priser.
http://www.goetz-motorsport.de/

Fra : Robert

Dato : 15-04-02 20:42

"Torben Andersen" <skolebakken16@os.dk> skrev i en meddelelse
> Götz i tyskland har dem til rimelige priser.
> http://www.goetz-motorsport.de/

nja, og tak for linket. Mange varenumre, men ikke
noget til min lille maskine...Øv
Håber på flere ideér

~Robert

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-04-02 22:06

> [...]
> Nogen der måske kender et ( godt ) sted
> hvor disse kan købes?
> - sikkert for meget bøvl ved direkte køb i usa.. eller ?

Ved ikke hvor de kan købes, men jeg kan varmt anbefale den.
Jeg kører med en i rustfri stål, den giver en kanon lyd, man kan justere
motorkarakteristikken med den, og den er særdeles "slidstærk" (har overlevet
_rigtig_ mange tilt, noget der absolut ikke var min tidligere Gianelli
alu-potte's stærke side).

Rittig

Fra : Robert

Dato : 15-04-02 22:38

> [...]
overlevet
> _rigtig_ mange tilt, noget der absolut ikke var min tidligere Gianelli

lyder netop som noget af det jeg også forventer.
Men nu da du kører med een, hvor er den så købt ?

~Robert

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-04-02 15:17

> lyder netop som noget af det jeg også forventer.
> Men nu da du kører med een, hvor er den så købt ?

Et eller andet sted i syd-tyskland for 12 år siden. Det hjælper dig ikke
meget, vel?

Rittig

Fra : Robert

Dato : 16-04-02 17:57

> "Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et eller andet sted i syd-tyskland for 12 år siden. Det hjælper dig ikke
> meget, vel?
>
> Rittig

Næh. desværre. Har snart ringet og mailet til alle der
har med MC at gøre i DK... uden held

Robert

Fra : Klaus Madsen

Dato : 16-04-02 18:49

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message > >
> Næh. desværre. Har snart ringet og mailet til alle der
> har med MC at gøre i DK... uden held
>
> Robert

Hej Robert

Jae, men du mangler lige at ringe til den sidste

Se her: http://www.tg-tech.dk

Mvh. Klaus
Webdesign & DtP www.grafreaks.dk

Fra : Robert

Dato : 16-04-02 19:07

"Klaus Madsen" <webmaster@virago-star.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Robert
>
> Jae, men du mangler lige at ringe til den sidste
>
> Se her: http://www.tg-tech.dk
>
> Mvh. Klaus

Har sendt dem en mail... nu får vi se. Tak

~Robert