Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp til Software - Casio QV-5000SX
Fra : K.G.

Dato : 15-04-02 19:16

Hej Gruppedeltagere ....

En af mine gode venner købte for ca. 2 år siden et NYT !
Casio QV-5000SX men fik aldrig den software som skulle
følge med .... ( forhandleren kunne ikke finde det )

Skidt med det almindelige Billedbehandling - det det drejer
om er det software som er specielt til Casio QV-5000SX

Her tænker jeg på : Casio QV-Link - TWAIN Driver plug-in.
samt evt. ligge program til at ændre størrelse på billederne med.

Kan nogen hjælpe så send mig et Mail eller smid en besked
her i gruppen ...

På forhånd TAK ...

Med venlig hilsen
Kæld Gydum

Ligger softwaren på en CD'rom betaler vi gerne prisen for kopi
+ porto ....

Mail : gydum@mail.dk

Fra : Fuhr

Dato : 15-04-02 19:47

Har du prøvet at kigge på deres hjemmeside....
Prøv http://world.casio.com/euro/qv/support/

Fra : K.G.

Dato : 15-04-02 20:30

Fuhr skriver ...

> Har du prøvet at kigge på deres hjemmeside....
> Prøv http://world.casio.com/euro/qv/support/

Hej Fuhr - ja det har jeg rent faktisk - både den ene
og den anden link men uden den stor hjælp ...

Men tak for henvendelsen ...

Med venlig hilsen
Kæld Gydum

Fra : Fuhr

Dato : 15-04-02 20:39

Så er der jo:
Frederiksberg Esselte Denmark,Frederiksberg
TEL: 45-38-167800
FAX: 45-38-167935
EMAIL: ereinecke@esselte.com

De burde da kunne hjælpe..........

Fra : K.G.

Dato : 16-04-02 08:38

Hej igen Fuhr ...

1000 TAK for dine oplysninger - vi får tilsendt
CD med Kopi af Software som burde have været
med ved købet af omtalte Kamera uden beregning
fra Frederiksberg Esselte Denmark

Det kalder jeg service ... TAK !!!

Med venlig hilsen
Kæld Gydum