Vask mm.
Fra : Kim Hansen

Dato : 15-04-02 18:52

Hey!

Hvis man gerne vil holde værdien nogenlunde på sin mc som man bruger daglig
til transport til og fra arbejde hvor tit bør man så vaske den ? Skal man
fare ud med haveslangen så snart der kommer lidt snavs på eller er det ok
bare at klare det en gang om ugen ?

Er der noget man bør være opmærksom på med cyklen når man har været ude og
køre i regnvejr eller sætter man den bare ind i carporten når man kommer
hjem ogt lader den "vindtørre" ?

Mvh. Kim

Fra : Søren Lindholt

Dato : 17-04-02 20:20

"Kim Hansen" <kim@translator-lykke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre i regnvejr eller sætter man den bare ind i carporten når man kommer

Gør som du selv synes du gider, det skal jo ikke være en daglig plage hvis
du ikke er rengøringsvanvittig (*).
Når den skal sælges får den så bare den store tur i alle krogene, det tro
jeg de fleste benytter sig af, så den "holder værdien" ved det. En slags
dokumentation for service osv er naturligvis en god ting, men jeg ved ikke
hvor meget det gør ved prisen når det kommer til stykket.

Lad den naturligvis ikke ruste og irre, et lag beskyttende voks fra spray er
en god ting i krogene der alligevel ikke kan ses og behøver vær blanke.

Det er jeg ikke, og jeg er heller ikke pudsegal, af samme grund er min gode
gamle Triumph nu til byts for en SZR660...

Søren

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-04-02 20:36

Søren Lindholt <lindholt@person.dk> wrote in article
<3cbdca99$0$207$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...

> Det er jeg ikke, og jeg er heller ikke pudsegal, af samme grund er min
gode
> gamle Triumph nu til byts for en SZR660...

Hæ... Næh, prydcykler lader vi andre om...

--
Mikkel