Streger i tv-out
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 15-04-02 18:46

Hej !

Når jeg sætter mit Palit geforce 2 ti på tv-out så kommer der nogen streger
på mit fjernsyn som kører over billedet, det samme sker på min monitor, godt
nok med nogen andre slags streger, men de er der. Altså i dual mode.

Det er først her på det sidste den gør det.

Nogen der kender problemet og måske har en løsning?

Jeg har prøvet de nyeste og 23,12 drivere.

Mvh

Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-04-02 21:00

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
> nok med nogen andre slags streger, men de er der.
> Altså i dual mode.
>
> Nogen der kender problemet og måske har en løsning?

Prøv uden dual-mode.

> Jeg har prøvet de nyeste og 23,12 drivere.

Prøv med de nyeste drivere, v28.32:
www.nvidia.com

Venligst
Mikael

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 15-04-02 21:28

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Prøv uden dual-mode.

> Prøv med de nyeste drivere, v28.32:
> www.nvidia.com
>
> Venligst
> Mikael

har prøvet 28,32 og uden dual mode. det er som om der er noget galt med
tv-out delen på kortet.

Mvh

Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-04-02 21:46

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> skrev:
> har prøvet 28,32 og uden dual mode. det er som om
> der er noget galt med tv-out delen på kortet.

Det kan også godt være, har du prøvet med TVtools?
Det har nemlig en masse indstillinger at gøre godt med!

/Mikael

Fra : DarkJedi

Dato : 15-04-02 23:09

> har prøvet 28,32 og uden dual mode. det er som om der er noget galt
> med tv-out delen på kortet.

prøv at se efter om der skulle ligge noget i nærheden af kablet, som
afgiver magnetfelter... Hvis kablet ikke er ordentlig skærmet, eller
for langt, så signalet bliver for svagt, kan omgivende magnetfelter
skabe netop disse rullende hvide-agtige striber, der kører henover
skærmen!

/DarkJedi