Objektivitet !
Fra : Jedpo Johansen

Dato : 15-04-02 18:23

Hejsa

Jeg har søgt efter noget litteratur om emnet "Objektivitet", men har
ikke lige kunne finde noget. Er der nogen der kender en bog eller
artikel om emnet ?

Vores rets-samfund bygger bl.a. på objektiviteten og derfor er det vel
nærmest rystende, at information om emnet ikke ligger først for.

Er der nogen, der kender til noget opgør, vi måtte have haft mod
objektiviteten ? Og i givet fald hvornår ?

Da dette formentligt er et juridisk ømtåleligt emne, kan du evt. maile
til mig.

Jeg har forøvrigt været til psykolog på videnskab.psykologi, hvis der
var nogen der skulle være interesseret. Det er godt nok mest mig selv
der får en sludder for en sladder.

Med venlig hilsen

jedpo II

Fra : Peter G C

Dato : 15-04-02 21:56

Jedpo Johansen <defactonews@hotmail.com> skrev:

> Er der nogen der kender en bog eller
> artikel om emnet ?

Ja.

> Vores rets-samfund bygger bl.a. på objektiviteten og derfor er det vel
> nærmest rystende, at information om emnet ikke ligger først for.

Det er rystende, at du kan komme med den udtalelse uden at vide, hvad du
taler om.

> Er der nogen, der kender til noget opgør, vi måtte have haft mod
> objektiviteten ? Og i givet fald hvornår ?

Næh.

> Da dette formentligt er et juridisk ømtåleligt emne, kan du evt. maile
> til mig.

Næh.

Kan du ikke præcisere hvad det er du søger. Objektivitet inden for hvilket
retsområde?

/Peter

--
http://www.grauslund.com