HVAD skal jeg se???
Fra : Andrew

Dato : 15-04-02 17:32

Hej

Hvad anbefaler i som god og uudfordrende underholdning:

Panic Room
Black Hawk Down
Ocean's Eleven
K-Pax
Timemachine

???

Hvilken/hvilke skal jeg se hvis nu jeg skulle vælge 1 eller 2?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-04-02 17:41

Andrew skrev:

> Panic Room

Har ikke set den endnu, men Fincher laver som bekendt ikke dårlige film!
Den ville jeg nok vælge at se, hvis jeg var dig.

> Black Hawk Down

Okay, hvis man er til den slags.

> Ocean's Eleven

Okay, hvis man er til den slags. Uforpligtende underholdning.

> K-Pax

Ser interessant ud. Har ikke fået set den endnu.

> Timemachine

Hold dig for guds skyld fra det makværk. Den er kedelig og intetsigende.
Jeg har endnu til gode at møde en, der syntes om filmen. Og så er det
til at blive træt af film, der bliver voldklippet, fordi man ikke må
vise en New York, der kommer til skade ...

--
Mvh. Peter

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 15-04-02 17:48

De første 20 minutter af Time Machine er gode men resten er temmelig
ligegyldig.. har ikke set de andre film men K-pax lyder spændende..

Fra : Jakob Madsen

Dato : 15-04-02 17:47

> [...]
> Timemachine
>
> ???
>
> Hvilken/hvilke skal jeg se hvis nu jeg skulle vælge 1 eller 2?

Har kun set Panic Room, men den vil jeg klart anbefale.
Det er ikke noget mesterværk som Se7en eller Fight Club og historien er lidt
tynd, men det er helt bestemt to timers god underholdning.

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Stefan Holm

Dato : 15-04-02 17:57

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> writes:

> Det er ikke noget mesterværk som Se7en eller Fight Club

Nej, desværre laver Fincher jo kun mesterværker hver anden gang (eller
er det, når Brad Pitt er med?). Man må glæde sig til den næste.

> og historien er lidt tynd, men det er helt bestemt to timers god
> underholdning.

Bestemt. Den anbefales også herfra.

--
"Dad, I understand the silverware, but why the dog?"

Fra : nikolaj borg

Dato : 15-04-02 18:08

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> Ocean's Eleven

....er den eneste af de fem film, jeg har set. Helt klart en fed film, især
hvis det er det uforpligtende, du er på jagt efter. Der er lidt Olsenbanden
møder Mission Impossible over den. 2 timers glimrende underholdning.

/Nikolaj

Fra : John Sahl

Dato : 15-04-02 18:09

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message news:a9eva7$39s$1@sunsite.dk...
> Panic Room

Har jeg ikke set endnu.

> Black Hawk Down

Kan klart anbefales, det er en af de bedste krigsfilm som er lavet (IMHO)

> Ocean's Eleven

Ikke specielt fangende..

> K-Pax

Dette er simpelthen en af de film der bare skal ses. Virkelig god.

> Timemachine

Har jeg ikke set endnu.

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-04-02 18:29

"John Sahl" <spamtrap1@mandezonen.dk> writes:

> Har jeg ikke set endnu.

Be wise. Don't.

Fra : John Sahl

Dato : 15-04-02 18:49

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message news:m3vgasyion.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> Be wise. Don't.

Se, nu er jeg jo nødt til det

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-04-02 18:28

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> writes:

> Panic Room

Den har jeg ikke set.

> Black Hawk Down

Den har jeg ikke set, men folk jeg respekterer siger grimme ting om den.

> Ocean's Eleven

Den er let underholdende og ligegyldig.

> K-Pax

Den er god.

> Timemachine

Undgå den, om så dit liv står på spil.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Fra : zcully

Dato : 15-04-02 18:37

Jeg ville nok vælge Panic Room eller Oceans eleven (alt efter din smag).
Panic room hvis du vil sidde i 2 nervepirrende timer. En rigtig feed film
syntes jeg.

Oceans er især fed på grund af dens skuespil præstationer. Spillet imellem
dem. Ellers en fed nok film, som man bliver underholdt af.

Black Hawk Down er en fantastisk godt lavet film. Det dårlige ved den er
bare at den nærmest er en tand for realistisk. Det er nærmest uafbridt krig
i 2 timer. Man glemmer til sidst hvad filmen går ud på.

Men prøv Panic. Den bliver du ikke skuffet af, men det er ikke et mesterværk
som andre Fincher film.

/Zcully

Fra : Martin M.

Dato : 15-04-02 18:40

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote:

> Hvad anbefaler i som god og uudfordrende underholdning:

> [...]

Har kun set Panic Room og BHD og af de to ville jeg vælge Black Hawk Down
før Panic Room. De er begge to rigtig gode film - BHD er en meget flot og
spændende krigsfilm og Panic Room er en suspense thriller i god
Fincher-stil.

Mvh Martin

Fra : Jeppe Møller

Dato : 15-04-02 18:51

Jeg ville vælge efter dene rækkefølgeliste:

men jeg har ikke set nogen af dem

hej igen
/Jeppe

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-04-02 18:57

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> writes:

> [...]

Næh, såmænd ikke. Eller måske, jo, men det er ikke sødsuppe for
sødsuppens skyld. Det er en udmærket film.

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Rhythm

Dato : 15-04-02 20:16

> [...]
> Timemachine
>
> ???
>
> Hvilken/hvilke skal jeg se hvis nu jeg skulle vælge 1 eller 2?

Jeg anbefaler: Se dem alle sammen og bedøm selv hvilken der er god
istedet for at høre efter hvad at andre siger. Der findes nemlig ikke 2
personer der har
lige nøjagtig den samme film smag.
Ikke megen hjælp, men jeg har ikke set en eneste af dem endu.

Mvh
Rhythm

Fra : Per Kristensen

Dato : 16-04-02 07:37

> Hvad anbefaler i som god og uudfordrende underholdning:

> [...]
Jeg har set alle filmene og vil anbefale Panic Room. BHD er også OK, hvis du
er mere til action. K-Pax er faktisk også en god film, men kan godt vente
til DVD/Video.

Fra : Andrew

Dato : 16-04-02 15:30

tak for svar