Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejleksponeret negativ !!!
Fra : Kim

Dato : 15-04-02 17:19

Hejsa

Jeg har lige fået en negativfilm (C-41) tilbage fra fremkaldelse - men der
var absolut intet på den !! Den er helt gennemsigtig - men betyder det at
den er u-eksponeret eller overeksoneret - jeg kan ikke lige huske det ?

Kim

Fra : JTN

Dato : 15-04-02 17:43

Den er ueksponeret.

Dette kan f.eks. skyldes, at kameraet ikke tager fat i filmen, når du sætter
den i.

Hilsen Jens

Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 15-04-02 19:53

Hvis der ikke er en talrække yderst på siderne samt "Kodak" eller hvilket
mærke filmen nu er, så er filmen blevet fejlfremkaldt. Er dette tilfældet
bør du henvende dig hos den pågældende fotohandler og klage. Det eneste du
kan gøre dig håb om er en erstatningsfilm af tilsvarende mærke.
Hvis der er en fejl i fremkaldelsen og fotohandleren ikke har gjort
opmærksom på det, ville jeg se mig om efter en ny fotohandler at handle hos.

Med venlig hilsen
David Witrtock Rathje