Telefonregning del II
Fra : Peter G C

Dato : 15-04-02 15:26

Måske husker I, at jeg modtog en telefonregning stor kr. 0.06.

Jeg sendte derpå en e-mail til kundeservice, og hørte ikke siden fra
selskabet.

I dag modtager jeg pr. post en kreditnota på 6 øre.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : TGD

Dato : 15-04-02 16:09

> [...]
> selskabet.
>
> I dag modtager jeg pr. post en kreditnota på 6 øre.

Fed forrentning kan jeg skifte til den bank

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 15-04-02 16:10

> I dag modtager jeg pr. post en kreditnota på 6 øre.

Tillykke! .. - Men lad nu være med at bruge det hele på én gang .. ;)

Mvh Mads

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-04-02 21:19

On Mon, 15 Apr 2002 16:26:28 +0200,
Peter G C <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:
> [...]
> selskabet.
>
> I dag modtager jeg pr. post en kreditnota på 6 øre.

Det er vel også det korrekte at gøre. Ellers vil jeg gerne ved en
fejl høve 6 øre på samtlige danske dankort, og på grund af
beløbets størrelse undlade at tilbageføre dem.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-04-02 21:30

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> [...]
> selskabet.
>
> I dag modtager jeg pr. post en kreditnota på 6 øre.

De penge skal investeres fornuftigt. Må jeg foreslå Novo? De kan kun gå op
ad!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-04-02 23:07

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> writes:

> [...]
> selskabet.
>
> I dag modtager jeg pr. post en kreditnota på 6 øre.

I samme forbindelse modtog jeg et brev hvori der stod at DE skyldte
MIG 17 kroner. Jeg sendte dem en mail, og jeg fik også svar fra dem:

Tak for din henvendelse. Jeg beklager det sene svar.
Det i havde fået var en kreditnota, som i kunne bruge til at trække fra
jeres næste regning.
Jeg har skrevet til vores checkafdeling, og bedt dem om at sende en check
hutigst muligt.

Denne mail er sendt 4/4, så nu venter jeg spændt ved postkassen.

/Trine