Eksport/Import
Fra : Malene Nørgaard

Dato : 15-04-02 15:15

Jeg skulle eksportere adressekartotek incl grupper i fra outlook express til
outlook, adresser kommer ikke med med ikke grupperne ???
(det drejer sig om outlook express 6 til outlook 2000 og 79)

Hvordan exportere/ importere man en wab fil ???

Kan man undgå at hvis man vidresender en mail og ændre i teksten at der så
kommer understregning og det står med rødt, det man har indsat ???

mvh
Malene

Fra : pre

Dato : 16-04-02 12:07

Personligt ville jeg vælge at lade Outlook importere fra OE, der er rutiner
dertil.
Det burde dog ikke være nødvendigt, da de to programmer normale har fælles
kartotek, i OE klik på Adresser/Funktioner-indstillinger og aktiver fælles
adressebog. grupper m.v. indgår automatisk.
Virker det ikke sådan, så er der grus i maskineriet og vi må gå det hele
igennem. Hvis 79 står for Outlook 97 så virker det dog svjh.ikke.
pre

periander@postkasse.net

Fra : Malene Nørgaard

Dato : 17-04-02 11:43

Ja, du har ret, da jeg installerede outlook 2000 virkede det istedet for
outlook 97.

mvh
Malene