Ture omkring Holstebro?
Fra : Jebir

Dato : 15-04-02 14:58

Davs!

R der nogen der ved om der foregår noget i området omkring Holstebro?
Jeg og en kammerat kunne godt tænke os at komme ud og trille nogle ture i
selskab med andre, men ikke nogle af de helt store træf endnu.
Jeg har haft cykel (Suzuki GN400) siden sidste år, og min kammerat har netop
købt (Honda CB500F). Derfor vil vi meget gerne med på nogle småture, for
ligesom lige at komme ind i det med at køre kolonnekørsel mm, hvis det er
nødvendigt.

Mvh.
Mikkel Skou

Fra : Peter Andresen

Dato : 15-04-02 18:26

Hej.

Jeg bor uden for Holstebro og kører ofte med en klub i Lemvig. Man skal ikke
være medlem eller noget, det eneste man skal gøre er bare, at møde op på
lemvig havn kl. 19.00 Tirsdag aften, og så er der planlagt en tur. Der
plejer at være omkring en 50-60 stykker der møder op, og du kan læse mere om
hvor turene går hen på deres hjemmeside http://users.cybercity.dk/~cfh1345/
.. Håber vi ses.

Mvh. Peter A. (Suzuki GSXR400)