Aprillia Ralley
Fra : Mikkel Nielsen

Dato : 15-04-02 14:40

Hejsa.

Hvor meget kan man få for en Aprillia Ralley ?

Maskinen er lige under et år gammel, og har kørt ca 6000 km. Den er pænt
vedligeholdt, og absolut velfungerende. Den har lige været til service, hvor
alt er justeret.

Det skal for godt orden's skyld lige nævnes, at det er en 45 model.

Er der nogle herinde der kan give et bud på et evt prisleje ?

Mvh Mikkel

www.qsl.net/oz7akt

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 15-04-02 20:39

"Mikkel Nielsen" <mbn@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal for godt orden's skyld lige nævnes, at det er en 45 model.
>
> Er der nogle herinde der kan give et bud på et evt prisleje ?

Hva satan. En radioamatør... Jahh man hoppede jo fra det der for et par år
siden.
Prisen er nok omkring 8500-9000kr hvis den ellers er så pæn som du skriver
!

> www.qsl.net/oz7akt

/Thomas

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-04-02 17:59

"Mikkel Nielsen" <mbn@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget kan man få for en Aprillia Ralley ?

Hvad sørensen mester, er du allerede blevet træt af den dille? Jeg byder
499,- incl. en fuld tank benzin

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Mikkel Nielsen

Dato : 21-04-02 12:44

Hmmmmmm jeg tror sgu vi skal lidt højere op du gamle ! Flere bud ??

Ses

Fra : Zemich

Dato : 20-04-02 10:32

Start med at skriv navnet rigtigt
Rally <---- sådan

Fra : Martin Østerberg

Dato : 20-04-02 10:40

On Sat, 20 Apr 2002 11:32:00 +0200 skrev "Zemich"
<zemich@jubiipost.dk> ...:

>Start med at skriv navnet rigtigt
>Rally <---- sådan

Nøjjj...hvad skulle vi dog uden den slags hjælpsomme mennesker, du kan
tro jeg var i tvivl om hvorvidt der var tale om en Rally eller en
Ralley, har ligget søvnløs i flere nætter på grund af det. Flot du
kunne bidrage med så konstruktivt et bidrag til debatten...

Hvad prisen angår ville jeg gætte på halv nypris.

Martin

Fra : Mikkel Nielsen

Dato : 21-04-02 12:43

Sådan er det herinde ! 80 % af dem der er herinde støjer bare ! Det er
godt man har et filter, så man kan sortere alt lortet fra

Tak for svaret !

MN

Fra : Mikkel Nielsen

Dato : 21-04-02 12:41

????? Du er vel klar over hvad jeg mener ikke ??????

MN