Kører note.sonofon.dk
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-04-02 14:11

Er der nogen der kan fortælle mig om Sonofons E-mail >> SMS server
kører??

Den reagerer ikke hvis man pinger den, men omvendt får jeg heller ikke
"delivery failures" som den plejer at udsende når den er nede.

Er der en der har Sonofon der lige gider checke.

På forhånd tak

--
Michael
Spil klublotto med Tipstjenesten og http://www.lottoklubben.tk

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 15-04-02 20:12

Den kører - Har fået flere beskeder om nye mails her til aften! Men den
havde det vist ikke så godt på det tidspunkt du skrev indlægget...

/Lasse

Fra : Steen Larsen/Rødovre

Dato : 16-04-02 07:24

Jeg har ikke kunnet sende e-mails til min mobil med Sonofon abonnement og
har forsøgt adskillige gange siden i går.

Venlig hilsen
Steen

Fra : Steen Larsen/Rødovre

Dato : 16-04-02 08:30

SMS fra www til mobilen kommer heller ikke frem. Kun ICQ SMSerne når frem.
Hvordan forklares denne forskel?

Venlig hilsen
Steen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-04-02 12:55

Steen Larsen/Rødovre skrev:

>Kun ICQ SMSerne når frem.
>Hvordan forklares denne forskel?

SMSer via ICQ sendes så vidt jeg husker som "rigtige" SMSer.

PS! Kan jeg få dig til at kigge på

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Steen Larsen/Rødovre

Dato : 16-04-02 08:46

Sonofon Kundeservice oplyser som svar på henvendelse, at deres server mht.
e-mails til sms har været nede siden i lørdags, men at teknikere arbejder
på sagen.

Venlig hilsen
Steen

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 16-04-02 17:17

Sonofon nedlægger i øvrigt tjenesten d. 1. maj 2002
Det samme gør TDC Mobil (xxxxxxxx@sms.tdm.dk)

Fra : Steen Larsen/Rødovre

Dato : 16-04-02 17:37

jsth@tdcinternet.dk writes:
>Sonofon nedlægger i øvrigt tjenesten d. 1. maj 2002
>Det samme gør TDC Mobil (xxxxxxxx@sms.tdm.dk)

Er nu igang igen, men det er åbenbart en stakket frist.

Venlig hilsen
Steen