inst af grafikort i winn2000 prof ?
Fra : Otto Leholt

Dato : 03-02-01 00:24

hej
Jeg har installeret winn 2000 prof
men kan ikke få lov at inst. mit grafikkort (3S Trio 3d)
underkontrolpanel - settings-> apapter -> advanced
er grafikkort angivet som VGA , og jeg kan derfor kun se 16 farver. Men der
er ikke den sædvanlige :
'Have disk/driver' knap .. så der er ingen steder jeg kan få lov at
installere den rigtige driver .
Hva f....... gør jeg ????
Håber I kan hjælpe mig
hilsen Otto

Fra : Stig Mogensen

Dato : 02-02-01 22:06

Installatioenen burde forløbe på samme vis, som under W98/W95.
Har du prøvet "bare" at køre setup.exe filen. i driverprogrammet?.
Har du prøvet at køre "update driver"...Dér skulle være muligheden for at
vælge "have disk"....

Mvh

Stig

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 02-02-01 22:42

Prøv at ta egenskaberne for system, og så finde grafikkortet derinde et
sted, og vælge opdater driver or some..

Mvh
Christian

Fra : Otto Leholt

Dato : 03-02-01 12:07

Hej Christian
Ja det var sådan det sku gøres ... tak skal I begge ha for respons
Hilsen Otto