Transponder system til baneløb
Fra : Team Need4Speed.dk

Dato : 15-04-02 12:57

Hej,

Er der nogen der ved hvor man køber transponder og modtager til
tidstagning/omgangstæller på baner. Evt. om der er steder der er billigere
end andre.

Mvh.
Simon
Team Need4Speed.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-04-02 13:11

Team Need4Speed.dk <sej@need4speed.dk> wrote in article
<3cbac019$0$10680$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor man køber transponder og modtager til
> tidstagning/omgangstæller på baner. Evt. om der er steder der er

Til RR i DMU regi?

http://www.dmusport.dk/roadrace/Transpondere/AMBtranpondere.pdf

En 160 km/t model koster 1500,- og en 260 km/t 2400,-

Men hvor komplette anlæg købes ved jeg ikke - men jeg er sikker på de er
dyre...

--
Mikkel

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 15-04-02 13:20

Her er et nogle stykker:
http://www.kkracing.se
http://www.amb-it.com (brugt af DMU)
http://www.rollcentre.co.uk
http://www.redracingparts.it

-Jacob

Fra : Claus Rittig

Dato : 15-04-02 15:41

"Team Need4Speed.dk" <sej@need4speed.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor man køber transponder og modtager til
> tidstagning/omgangstæller på baner. Evt. om der er steder der er billigere
> end andre.

Der blev lavet forsøg med transpondere til 2 klasser ved LC-Cup i Dall igår,
hvis motocross også begynder at bruge dem, bliver markedet lidt større, og
alt andet lige bør det betyde (lidt) lavere priser og flere brugte til salg.

Rittig

Fra : Lars Henrik

Dato : 15-04-02 21:13

"Team Need4Speed.dk" wrote:

> Hej,
>
> Er der nogen der ved hvor man køber transponder og modtager til
> tidstagning/omgangstæller på baner. Evt. om der er steder der er billigere
> end andre.

prøv her: www.dce-data.dk og se under "kompetence"
hilsen Lars Henrik team-sneglefart.dk

Fra : Lars Plougmann

Dato : 16-04-02 15:21

Du kan ringe til DCE Datacenter på 70-15 00 01 de sælger dem :)