Ny mobil, hvad skal jeg købe - HJÆLP ?
Fra : noname

Dato : 15-04-02 11:25

Hej med jer

Jeg søger jeres ekspertviden i hvad jeg skal købe :

Der skal være kalender som kan synkroniseres med Outlook (enten via kabel
eller infrarød)

Der skal være Triband

Ca. pris kr. 2000

Jeg har set på Ericsson T39 , Siemens S40 som begge ligger til lige over
2.000, men er der andre til samme pris eller billigere ?

Hilsen NN

Fra : Peter Rongsted

Dato : 15-04-02 16:07

"noname" <noname@jubiimail.dk> wrote:

[snip]
> [...]
>
>Jeg har set på Ericsson T39 , Siemens S40 som begge ligger til lige over
>2.000, men er der andre til samme pris eller billigere ?

Motorola har tri-band telefoner med kalender. Timeport 260 og 280 skulle
kunne holde sig inden for prisen. Jeg er ikke helt sikker på, at 260 har
kalender. Ellers er der også V.66, som dog koster over kr. 2000.

Jeg har aldig haft en Motorola, så jeg kan ikke sige noget om
kvaliteten. Men jeg bryder mig ikke om menuerne.

Peter

Fra : Dumonde

Dato : 18-04-02 21:35

Næ, det er der vist ikke. Jeg ville vælge T39 hvis jeg var dig. Den er sgu
ret stabil.

Jeg ville ikke vælge Siemens S40 (Bosh). Siemens har ikke rigtig lavet noget
tilbehør til den. I hvert fald ikke så meget og der kommer ikke mere i
fremtiden til den telefon.
Den er udviklet af Bosh og lå færdig lige da Siemens købte Bosh. De valgte
så at lancere den, selvom den slet ikke ligner en siemens telefon. Siemens
har faktisk ikke engang lanceret en telefon med High Speed Data endnu, i
hvert fald ikke én som de selv har lavet. Det er sgu da egentlig ringe er
det ikke? Men okay, GPRS har deres nye ME45 da, og det er da også fint nok
selvom den også burde have HSD efter min mening.

/Dumonde