G4 vil ikke brænde på
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-04-02 10:57

Hvordan kan det være at en G4 med Mac OS 9.2.2 US ikke vil brænde via
Toast 5.0 ? Det derjer sig om både en LaCie og OnePro FireWire brænder,
men begge kan godt en en CD på skrivebordet !!

Jeg har bedt vedkommende fjerne udvidelsen FireWire Authoring Support,
da jeg kan erindre et tilsvarnde problem merd en Cube og en USB brænder.
Dér var det bare USB Authoring support der skulle væk.

Det virker også nu efter at FireWire extensionen er hevet ud på
skrivebordet, men hvorfor virker det ? Hvad er det den Authoring fætter
gør og hvorfor er den der når den konflikter ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 15-04-02 17:58

In article <1faojmg.1h1zwmwz0incN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> [...]
> skrivebordet, men hvorfor virker det ? Hvad er det den Authoring fætter
> gør og hvorfor er den der når den konflikter ?

Opdater til sidste nye Toast 5.1.3. Det er Apple's egen brændersoftware,
som konflikter med Toast 5.0, men de nyeste Toast-versioner kan godt
arbejde sammen med det.

--
Mvh.
René Frej Nielsen