Ny vinduer - hvor finder jeg priser online
Fra : Anders

Dato : 15-04-02 09:47

Hejsa

Vi skal have nye vinduer i huset. Enten Træ med alu udvendig eller
plastvinduer.

Jeg gider dog ikke høre på sælgerne (i første omgang ) så derfor er jeg på
udkig efter nogle prislister på nettet, men jeg kan ikke rigtig finde nogen.
De eneste jeg har fundet er: http://www.rationel.com/rationel.html

Mvh
Anders

Fra : Klinten

Dato : 15-04-02 13:40

"Anders" <nothanx@virker_ikke.dk> wrote in message

> Jeg gider dog ikke høre på sælgerne (i første omgang ) så derfor er jeg

> udkig efter nogle prislister på nettet, men jeg kan ikke rigtig finde
> [...]

Hej,
Prøv at gå ind på
http://www.byggeri.dk/byggebase/
og søg efter vinduer.
-Så vælter det frem med vindues-links, sågar nogle med kombinationen
alu/træ. Hvor mange af dem, der har en online-prisliste har jeg altså ikke
checket.
I øvrigt synes jeg, du skal gøre dig selv den tjeneste at besøge firmaets
udstilling, inden du beslutter dig. For nogle år siden købte jeg Primo
plastvinduer i gammel stil, valgt udelukkende ud fra brochuren. Jeg er
vældig glad for selve vinduerne, men ikke kvaliteten i lukketøjet - det
skuffer slemt. Havde jeg lagt hånd på en udstillingsmodel inden jeg brugte
en halv formue på vinduer, så ville jeg måske have valgt et andet produkt.

Klinten

Fra : Jensen

Dato : 15-04-02 15:19

"Anders" <nothanx@virker_ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg gider dog ikke høre på sælgerne (i første omgang ) så derfor er jeg

> udkig efter nogle prislister på nettet, men jeg kan ikke rigtig finde

http://www.jna.dk/,
http://www.jvk.dk/
http://www.olt.dk/Katalog/vinduer/Produktinfo-vinduerfyr.htm

mange flere v.h.a www.google.com