Hvor køber jeg en mobiltelefon?
Fra : Jan Eliasen

Dato : 15-04-02 09:06

Fra : BorreBoy

Dato : 15-04-02 10:07

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.GSO.4.44.0204151005330.7495-100000@borg.cs.auc.dk...
> Hejsa
>
> En mobiltelefon, der ikke er sim-låst - hvor køber man dem billigst?
>
> --
> Eliasen Jr.

QXL eller netauktion

Fra : Devast8or

Dato : 15-04-02 10:53

Kig på www.mobilpriser.nu (men husk at tjekke med forhandleren om den er
låst eller ej, inden du køber den :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Hezu

Dato : 16-04-02 12:55

> [...]
> Hejsa
>
> En mobiltelefon, der ikke er sim-låst - hvor køber man dem billigst?

Et bud:

http://shopmore.telmore.dk/webshop/html/shop/

Hilsen
Michael (arbejder ikke for Telmore!)

Fra : Dumonde

Dato : 17-04-02 23:20

Prøv en ekstern forhandler. Altså sådan en butik som telekæden,
bluetell... Jeg siger ikke at du skal gå ind til netop dem, men hvis man
læser nyhederne så skulle den type forhandler jo kunne give nogle gode
tilskud, og gerne flere af dem så telefonen bliver rigtig billig.

Du skal ikke være genert. Bare spørg dem. De vil gerne.

/Dumonde