Problem med lyset
Fra : Henrik Nilsson

Dato : 15-04-02 07:45

Hej gruppe!
Jeg håber, at der en der kan hjælpe mig. Jeg har købt en gammel Yamaha
Passola. Knallerten kører hel fint, men der er det problem med forlygten, at
pæren brænder af med det samme. Der kommer ikke lys i forlygten, før jeg
starter maskinen, og så er det et meget svagt lys. Når jeg så gasser lidt
op, stiger lysstyrken, og pæren brænder af. Skal der ikke være en
spændingsregulator eller lignende, som skulle håndtere dette?
Venlig hilsen
Henrik

Fra : Moller

Dato : 15-04-02 18:22

jo

Fra : vivaldi

Dato : 03-10-03 14:56

"Moller" skrev d. 15-04-02 18:22 dette indlæg :
> jo
>
> "Henrik Nilsson" <henrik_nilsson@norddata.dk> wrote in message
Yamaha
> at

jeg har samme problem med min suzuki ap50 det var som at kikke ind i en
helogen lampe. Jeg fik skiftet min Spændingsregulator så var det problem
løst

http://www.kandu.dk/