Traktordæksandkasse.
Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 15-04-02 05:31

Egentlig havde jeg tænkt mig, at den ekstra sandkasse, som skulle stå
i forhaven skulle være sådan en brugt, firkantet trætingest. Men
sentimentaliteten løb af med mig, da jeg fik tilbudt et traktordæk,
som jeg har brugt oceaner af tid i i min tidlige barndom (ja
naturligvis ikke lige dette dæk

Så nu står det der. Og det har vakt rimelig begejstring. Men nu mener
så en veninde, at dækket vil smitte af på tøjet? Hvis nu det er
tilfældet, bør jeg så male det - og med hvad (maling har jeg ikke en
døjt forstand på)?

Hjertelige mandagmorgenhilsener
Dorte

Fra : Calle.

Dato : 15-04-02 11:56

Dorte R.M. Hansen wrote:
> [...]
> så en veninde, at dækket vil smitte af på tøjet? Hvis nu det er
> tilfældet, bør jeg så male det - og med hvad (maling har jeg ikke en

Normalt smitter dæk kun af, når de er nye.
Der er jo mange der bruger disse, så ville du jo nok ikke have gjort det.

Calle

Calle