Rumænien, charterrejse
Fra : John Lund og Britta ~

Dato : 14-04-02 19:31

Vi er en lille gruppe der gerne vil til Rumænien til september. Vi vil gerne
have alt det praktiske arrangeret hjemmefra, og søger derfor en charterrejse
eller ligende. Er der nogen der kender til et pålideligt selskab, der
arrangerer sådan noget. Øvrige gode rumænien-erfaringer modtages gerne.
Venlig hilsen john.

Fra : mobo

Dato : 15-04-02 19:41

"John Lund og Britta Kaas" <brittaogjohn@12move.dk> wrote in message
> [...]
> eller ligende. Er der nogen der kender til et pålideligt selskab, der
> arrangerer sådan noget. Øvrige gode rumænien-erfaringer modtages gerne.

www.bravotours.dk har badeferie ved sortehavet hvis det var det der har
interessen. Ellers har jeg ikke lige flere forslag, men hvis du finder nogle
må du gerne poste dem her i gruppen...
Der er også et busselskab i Aalborg, hvor jeg har set at de har reklameret
med grupperejser til rumænien... de kan findes på www.polonez.dk ... det
kan være at de kan tilbyde noget....
Mvh
Morten

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-05-02 18:24

"John Lund og Britta Kaas" <brittaogjohn@12move.dk> writes:

> Øvrige gode rumænien-erfaringer modtages gerne.

Kæresten og jeg tilbragte omkring ti dage i Transylvanien sidste
sommer. Vi boede i et hus i en lille landsby, drak vand fra de
omkringliggende kilder og var på ngole skænne bakke- og
bjergvandringer. Om aftenen kunne vi sidde på den store terasse og se
køerne gå gennem byen.

Det var noget andet og anderledes selvgjort end det, du efterlyser -
men skulle du eller andre være interesserde i at leje huset, formidler
jeg gerne kontaktes til ejeren.

-j

--
Akademisk Opgavebank