Pas på i Aalborg området ! :))
Fra : Hans Thulin

Dato : 14-04-02 18:41

Så kom jeg endelig på 2 hjul !!

Efter 15Års sukken og venten kom min smukke Gixxer 600 endelig i hus....
Bare turen hjem hvar ALLE pengene værd !

_____________________
Hans Thulin
Suzuki GSX-R 600

Fra : bwl

Dato : 14-04-02 18:49

Hans Thulin wrote:
> [...]
>
> Efter 15Års sukken og venten kom min smukke Gixxer 600 endelig i
> hus.... Bare turen hjem hvar ALLE pengene værd !

Tilløk..

Brian W.

CB900

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-04-02 20:48

Tillykke med den. Det var en lang ventetid

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : m.grewy

Dato : 14-04-02 21:19

"Hans Thulin" <noway@microsoft.com> wrote in message
> Så kom jeg endelig på 2 hjul !!
>
> Efter 15Års sukken og venten kom min smukke Gixxer 600 endelig i hus....
> Bare turen hjem hvar ALLE pengene værd !

Ja også tillykke herfra.
Vi ses derude

Michael

Fra : Michael H.

Dato : 15-04-02 08:31

Hans Thulin <noway@microsoft.com> wrote in message
> Så kom jeg endelig på 2 hjul !!
>
> Efter 15Års sukken og venten kom min smukke Gixxer 600 endelig i hus....
> Bare turen hjem hvar ALLE pengene værd !

Det var lang tids venten, hva'?? Tillykke med den..

Michael GSXR 600 '00