Global Village PCMCIA ethernet-driver
Fra : Jens

Dato : 14-04-02 18:21

Jeg er ved at koble min gamle PowerBook 5300cs på nettet via et Global
Village PowerPort Platinum Pro PCMCIA-ethernetkort.

Jeg har dog det problem, at jeg ikke har driveren til kortet. På GV's
hjemmeside er der nogle Updates, men til syneladende ikke selve
driveren (det er vel en udvidelse og evt. et kontrolpanel?)

Er der nogen der har en driver liggende eller som ved, hvad jeg skal
gøre, så hører jeg meget gerne fra jer.

Maskinen kører MacOS 8.1 og siger "Der er ikke installeret den rigtige
software, som skal bruges sammen med Pc Card i "Øverste Pc
Card-plads". Skal kortet skubbes ud nu?"

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-04-02 19:58

In article <8f697960.0204140920.23caa4f4@posting.google.com>,
webdezign@ofir.dk (Jens) wrote:

> Jeg har dog det problem, at jeg ikke har driveren til kortet. På GV's
> hjemmeside er der nogle Updates, men til syneladende ikke selve
> driveren (det er vel en udvidelse og evt. et kontrolpanel?)

kig efter på din 8.1 CD - jeg mener at der ligger ethernet drivere til
bla GV's netkort