"Håndtag"
Fra : Klaus Petersen

Dato : 14-04-02 15:35

Hej.

Er der nogen, der har et godt råd til hvordan jeg kommer af med mine
"håndtag" i siderne?

Jeg dyrker masser af motion i forevejen - både styrketræning og cykling.

mvh.
Klaus

Fra : Thorbjørn

Dato : 14-04-02 15:58

Klaus Petersen skrev:
> Er der nogen, der har et godt råd til hvordan jeg kommer af med mine
> "håndtag" i siderne?
>
> Jeg dyrker masser af motion i forevejen - både styrketræning og cykling.

Løsningen skal højst formentlig findes i din kost.

-Thorbjørn

Fra : Klaus Petersen

Dato : 14-04-02 16:07

Jeg tænker relativt meget over min kost. Kigger fedtprocenter og har en
rimelig forståelse af hvad er fede varer osv.

Er der ikke nogen øvelser man kan udføre?

Fra : Thorbjørn

Dato : 14-04-02 16:33

Klaus Petersen skrev:
> Jeg tænker relativt meget over min kost. Kigger fedtprocenter og har en
> rimelig forståelse af hvad er fede varer osv.

For mange (de fleste?) er det ikke nok at spise magert for at komme af med det
sidste omkring maven.

> Er der ikke nogen øvelser man kan udføre?

Nej.

Du skal indtage færre kalorier end du forbrænder for at komme af med fedtet.

-Thorbjørn

Fra : Klaus Jensen

Dato : 19-04-02 23:30

"Klaus Petersen" <spektual@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen, der har et godt råd til hvordan jeg kommer af med mine
> "håndtag" i siderne?

Hvis du vil forbrænde fedt, skal du have energiunderskud. Dvs. du skal
forbrænde mere energi end du indtager. Så vil fedtet forsvinde. Så hvis du
allerede dyrker masser af motion, så skal du nok have fat i din kost. Husk
også at fedt-indholdet ikke er så interessant som energi-indholdet. F.eks.
er der enormt meget energi i pasta og ris, som mange ellers sværger til.

Glemt alt om specielle øvelser - det er en myte at man kan punktforbrænde
fedt - f.eks. at man kan forbrænde "håndtag" med sit-ups eller
ab9000deluxeSuperMoskvaRoller.

- Klaus