Ericsson HPM-10 vs. Microsoft Windows XP
Fra : Martin M.

Dato : 14-04-02 14:35

Jeg har for nylig købt en Ericsson HPM-10 Mp3-afspiller til min T39m.

Jeg kan dog ikke få det medfølgende PC-card reader til at virke under
Windows XP Professional. Derved kan jeg ikke lægge musik over på 32mb-kortet
til afspilleren.

De medfølgende drivere virker kun til Windows95/98 og på Ericssons
hjemmeside kan man godt nok downloade drivere til Win NT 4.0 og Windows
2000, men disse virker heller ikke under XP.

Hvis jeg selv lader XP finde hardwaren, har den ikke selv nogen bud på,
hvilken driver der skal benyttes, og derfor kan den ike installeres.

Jeg synes det er direkte åndssvagt at Ericsson ikke har lavet drivere til
XP... så derfor vil jeg spørge, om der er nogen der ved, hvordan problemet
kan løses?

Mvh Martin

Fra : Mr. Broken Bone

Dato : 14-04-02 15:08

"Martin M." <nospam@nymore.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan dog ikke få det medfølgende PC-card reader til at virke under
> Windows XP Professional.

Beklager, selv hos www.sandisk.com dem som laver readeren og ramkortet står
der at skidtet ikke kan køre under xp.
mvh tp

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 15-04-02 11:40

Min virker ellers fint under XP!

Fra : Martin M.

Dato : 15-04-02 16:08

"Martin Mathiesen" <martin@esenet.dk> wrote:

> Min virker ellers fint under XP!

Huh?

Hvordan? Kan du se hvilken driver du benytter?
Fandt den selv driveren da du installerede?

Du må meget gerne skrive, hvorden _det_ er gået til !!!

Mvh Martin

Fra : Morten Decker

Dato : 16-04-02 21:05

Jeg vil også MEGET gerne have at vide hvordan det problem er løst da jeg
også sidder med XP og den reader.. dog undrer jeg mig lidt over at
producenten af min er SCM (
http://www.scmmicrosystems.com/corporate/support.html ) og ikke SanDisk som
en anden åbenbart har..

Men please.. jeg ville mægtig gerne have en løsning på det her... ( Havde
faktisk også problemer under 2000, men den skal måske lige have en chance
til)
mvh.

/Decker

Fra : mdk2

Dato : 30-01-04 07:57

"

http://www.kandu.dk/

Fra : mdk2

Dato : 30-01-04 07:57

jeg har også en hpm-10. den virker fint på min pc. jeg gik ind under
http://www.sonyericsson.com/fun/page.jsp?application_area.application=sh
_connect&application_area.left_nav=sh_connect_nav

derfra gik jeg ind og fandt den nyeste driver. så satte jeg kort læseren
til i printer porten og i keybordporten installerede driveren
genstartede pc'en, 2 gange da den ikke virkede den første, lagde de 7
sange der var plads til ind, og det var så det.

nu er det så jeg godt vil vide hvordan man kan presse sangene endnu mere
sammen så der er plads til flere sange, hvis det altså kan lade sig gøre.

http://www.kandu.dk/