Kristi Legeme del. 2
Fra : IChThYS

Dato : 14-04-02 13:44

Tja, jeg kan ikke lade være - jeg brænder for dette emne.

Denne streng handler om en hjemmeside, der endnu ikke eksisterer.

Jeg kunne godt tænke mig at åbne lidt for en idé, jeg har:
Jeg kunne godt tænke mig at lave en hjemmeside, der er beregnet på at skabe
dialog mellem forskellige kristne.

Mine tanker går på, at der skal være mulighed for at debatere
forskelligheder og på den måde få øjnene op for andre synspunkter.

Der skal også være mulighed for at videregive informationer om spændende
arrangementer inden for de forskellige retninger, arrangementer, hvor man
gerne vil have medkristne fra andre retninger med.

Denne streng har to formål:
1. Er der basis for en sådan side? Har det interesse?

2. Er her nogen, der har gode idéer og input, man kan bruge til at udforme
en sådan side?

Vel mødt til "Kristi Legeme del. 2"
IChThYS

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 14-04-02 13:50

"IChThYS" <ichthys@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at åbne lidt for en idé, jeg har:
> Jeg kunne godt tænke mig at lave en hjemmeside, der er beregnet på at
skabe
> dialog mellem forskellige kristne.

Det ville være en god ide ad der er en del sider der påberåber sig at være
for alle kristne men når man går i dybden har de nogle menigheder de ikke
bryder sig om så gå bare i gang.

--
Med Kærlig hilsen Fra Børge.
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : MartiN

Dato : 15-04-02 03:01

On Sun, 14 Apr 2002 14:44, IChThYS wrote:

>1. Er der basis for en sådan side? Har det interesse?

Ikke for at være lyseslukker; men hvad er der galt med
dk.livssyn.kristendom?...

En sådan side må der skulle averteres en del for at få
gjort effektiv og tilstrækkelig omfattende, kan jeg forestille
mig. Og jeg hører nu engang til dem, der mener at denne
nyhedsgruppe nok skulle kunne rumme de nævnte
forskelligheder.
--
Mvh, pmn.