E-Mail
webnoob 5265
ang. dk binaer
Fra : Leif Pedersen

Dato : 14-04-02 12:58

Undskyld jeg spørger, men hvordan henter jeg f,eks. det musik der er lagt
ind på dk.binaer.musik.eller de prg. der ligger på dk.binaer, for dette
kender jeg altså ingenting til.

Er der en der kan forklare mig det lidt.
Venlig hilsen

leif-pedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Madsen

Dato : 14-04-02 13:34

Leif Pedersen skrev:

> Undskyld jeg spørger, men hvordan henter jeg f,eks. det musik der er
> lagt ind på dk.binaer.musik.eller de prg. der ligger på dk.binaer,
> for dette kender jeg altså ingenting til.

Det kommer lidt an på hvilket program du bruger til at hente indlæggene
med.
Det ser ud til at du bruger Outlook Express så prøv i den gruppe der
omhandler Outlook Express som er

Madsen.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 14-04-02 14:55

Leif Pedersen wrote:

> Undskyld jeg spørger, men hvordan henter jeg f,eks. det musik der er lagt
> ind på dk.binaer.musik.eller de prg. der ligger på dk.binaer, for dette
> kender jeg altså ingenting til.

Jeg gætter på du bruger outlook. Marker alle indlæggene der hører
sammen [1/12], [2/12] osv, højreklik og vælg "kombiner og afkod"..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 15-04-02 07:20

Leif Pedersen wrote in

> Undskyld jeg spørger, men hvordan henter jeg f,eks. det musik
> der er lagt ind på dk.binaer.musik.eller de prg. der ligger på
> dk.binaer, for dette kender jeg altså ingenting til.

Underligt.... Jeg postede et svar i går, men det er åbenbart ikke
kommet til serveren?!? Men det jeg skrev var at jeg engang lavede en
hjælpeside til dette... Den har jeg ikke slettet

http://home.worldonline.dk/~palle/OE/combine.htm

--
Palle