Nogen, der har erfaring med "klik gulve" f~
Fra : Nicky Precht

Dato : 14-04-02 12:34

Jeg overvejer at købe det der "klik træ gulv" fra Garant, men har ikke den store viden på det område.
Er der nogen, der kan tale imod det?
Til en hund pr. m2, er det jo billigere end gulvtæppe...

/Nicky

Fra : Charlotte & Torben J~

Dato : 16-04-02 10:20

Hej!

Ja det har jeg - har selv lagt 90 m2- pergo gulv, og udover at være nemt at
lægge, reducerede det også væsentligt den knirken der var før når vi gik
henover gulvet. Vi lagde først noget skumagtigt isolering (også fra pergo)
og derefter gulvet. Det tager rimeligt med tid at lægge første række, men
derefter er det bare derudaf. Det er en fordel at være min 2 til det eller
helst 3 personer, så går det rigtigt nemt. Vi lagde 90 m2 på en dag. Sørg
for at have en god sav.

mvh

Torben Jørgensen

Fra : Nicky Precht

Dato : 19-04-02 11:22

> [...]
> helst 3 personer, så går det rigtigt nemt. Vi lagde 90 m2 på en dag. Sørg

Ok - tak... Så er det bare at smøge ærmerne op :)

/Nicky