Kan man sende musik over nettet til en and~
Fra : Anita jensen

Dato : 02-02-01 12:02

Hej igen

Jeg fik en lystig ide om at sende noget classisk musik til en jeg chatter
med fra Canada. Kan jeg sende en cd til ham over etteet ?

Venlig hilsen

Anita

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 02-02-01 15:48

"Anita jensen" <anitaj@mail1.stofanet.dk> writes:

> Hej igen
>
> Jeg fik en lystig ide om at sende noget classisk musik til en jeg chatter
> med fra Canada. Kan jeg sende en cd til ham over etteet ?

Du kan bruge iTunes (http://www.apple.com/itunes) til at kode cden om
til mp3 og så sende numrerne på den måde.

Jeg tvivler dog på, at det er lovligt, med mindre du selv har
ophavsrettignederne til den musik du ønsker at sende.

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH