Se Wintel verdenens svar på iMac'en...
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-04-02 11:32

Hejsa,

Faldt lige over denne artikel, hvor de anmelder en af Sony's top-PC'ere.
Den har DVD-brænder og alt det sjove og bliver derfor ført frem som en
konkurrent til Apple's maskiner.

Det er sjovt at se, hvordan de bare accepterer, hvor ulogisk noget af
funktionaliteten er og ikke tænker på, hvor meget mere enkelt det kunne
skrues sammen.

Det er derfor, at Mac'en stadig har sin berettigelse!

http://hardware.earthweb.com/hspc/article/0,,12106_1007231_,00.html

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 14-04-02 16:16

In article <rfn-03F86A.12315014042002@sunsite.dk>,
René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> [...]
> skrues sammen.
>
> Det er derfor, at Mac'en stadig har sin berettigelse!

Jeg kunne godt tænke mig at Apple indtænkte en noget anden stikplacering
i designet af ikke-iMac'er. Fx firewire eller hovedtelefonstik på
forsiden. Det ER altså kedeligt at skulle om og rode på bagsiden af et
G4-kabinet for den slags ting.

Men naturligvis ikke en løsning som på Sony'en - det er sådan rigtig
Compaq-agtigt...

Thomas Tvegaard

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 14-04-02 17:41

In article <tvegaard-A9F67A.17161814042002@sunsite.dk>,
Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> [...]
> G4-kabinet for den slags ting.
>
> Men naturligvis ikke en løsning som på Sony'en - det er sådan rigtig

Ja føj. Men det vil nok altid komme til at se kikset ud, når man sætter
stik på forsiden at computeren. Det skulle dog ikke undre, hvis Apple
finer ud af et eller andet smart på et tidspunkt.

Firewire og USB kunne godt være smart at have på forsiden, men
hovedtelefonstik hører simpelthen til der!

--
Mvh.
René Frej Nielsen