Elektronisk oversætte søges
Fra : JIMMI GRAFFE

Dato : 14-04-02 09:48

Jeg har lige mistet min elektroniske oversætter i mellemamerika og ønsker nu
en ny. Jeg kan desværre ikke huske mærket på min gamle og kan ej heller
finde nogen i butikkerne, da de ikke sælges mere særlig mange steder. Derfor
vil jeg høre, om nogen kan anbefale et specielt mærke og evt. hvor den kan
købes. Den skal have minemum 6 sprog.
Venlig hilsen Jimmi

Fra : [5000] Tony

Dato : 14-04-02 16:06

http://www.bgtv.com/translator/lingo/index.html
http://dictionary.aimhi.com/electronic/language6.html

Fra : Brian Grøngaard Kris~

Dato : 15-04-02 20:29

> [...]
Derfor
> vil jeg høre, om nogen kan anbefale et specielt mærke og evt. hvor den kan

Måske kan denne bruges......

http://www.lomax.dk/online_bestilling/kategori/vare_beskrivelse.asp?koeb=&va
renr=4920170&varegruppe=59A&supervaregruppe=20

Mvh.
Brian Kristensen